2012 Februari 04 lördag kl 21:30

Jag funderar på att införskaffa en Mac Book till familjen. Den sista utposten som inte blivit belägrad av Apple hemma är just datorn. Är bra sugen. Tittar på en Mac Book Pro 13 och hoppas att den inte har för liten skärm. Sedan tillkommer problemet med att lära sig hitta på Mac’en, vi har ju kört med PC sedan urminnes tider så det är ju inte helt lätt att lära om antar jag.

Nu gör ju prisnivån att vi kanske måste göra ett mer eftertänksamt inköp och gå till butik och prova och fråga och vrida och vända. Inte min bag riktigt, jag vill köpa och sen testa mig fram.

Hmmmmm funderingar funderingar (ilandsproblem eller?)

 

 

Tags: ,

Leave a Reply

